چگونه کسب و کار می تواند به همه خدمات دهد

چگونه به همه خدمات دهیم

در بسیاری از کسب و کارها و مراکز تجاری متد عمده فروشی یا تجارت با سهامداران در اولویت قراردارد. اما این موضوع تا جایی پیشرفته است که این کسب و کارها از حجم مشتریانی که بصورت تکی می‌توانند محصولات و خدمات را تهیه کنند بی‌خبر بوده و یا این موضوع را در نظر نمی‌گیرند.

شرکت‌ها در سراسر جهان متقاضی ایفای نقش معنادارتری در رفاه کارکنان و مشتریان و حفظ محیط زیست هستند. چطور می‌توانند وعده‌هایشان را به عمل در آورند؟ با صحبت از ایجاد یک نماینده هیئت مدیره تا انجام اهداف پایدار قابل اندازه‌گیری، رهبر کسب و کار، دیم ویویان هانت در مورد تغییرات ضروری شرکت‌ها برای پذیرش سرمایه‌داری ذینفعان بحث می‌کند و به ما می‌گوید این قضیه چگونه می‌تواند کسب و کار را بهتر کند.

امروز قصد داریم یکی از کنفرانس های TED را که خانوم دیم ویویان هانت ارائه می‌کند، تحت عنوان چگونه کسب و کار می تواند به همه خدمات دهد، نه فقط سهامداران را به شما معرفی کنیم.

آموزش ها

tedآموزشتدخدماتخدمات دهندهفروشفروش تک و عمدهفروش تکیفروش عمدهفروشندهمشاورهمشاوره کسب و کار

4 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *