رقابت

Competition Market Global Challenge Contest Concept


رقابت کاری برای همه به خصوص جامعه خوب است. رقابت کمک می کند تا پتانسیل همه ظاهر شود.

و مهم نیست که در چه سطح از جامعه قرار دارد. همه مشاغل لیاقت این آزادی را دارند که بتوانند با بقیه رقابت کنند و بهترین محصولات را ارائه دهند.


برای اینکه روحیه کارآفرینی در یک کشور رشد کند، باید یک رقابت واقعی در بازار وجود داشته باشد.

این می تواند به عنوان یک فضای کسب و کار تعریف شود که در آن شرکت های مختلف، هم در داخل و هم در خارج از کشور،با توجه به شایستگی خود کالاها و خدمات با یکدیگر رقابت کنند.

در مقابل، بازارهای غیررقابتی را می‌توان به عنوان یک محیط تجاری توصیف کرد که در آن شرکت‌‌ها هیچ گونه رقابتی با یکدیگر ندارند.

کشورهایی که بازارهای رقابتی دارند و به آنها بها می‌ دهند، تمایل دارند روحیه کارآفرینی را تشویق کنند و توسعه اقتصادی را در طولانی مدت تجربه کنند.

کشورهایی که بازار رقابتی ندارند،کار آفرین های بسیار کمی دارد و بنابراین رشد اقتصادی کمتری را تجربه می کنند.

دسته‌بندی نشدهمقاله

بازاررقابتکسب و کار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *